Rover 75

Apie Rover 75 automobilį

Ar žinojote kad Rover 75 buvo pirmas Rover modelis, kurio projektavimui lėsos nebuvo taupomos?

Ar žinojote kad Rover 75 pagal atliktus Euro NCAP testus pripažintas pačiu saugiausiu automobiliu savo klasėje palikdamas kitus žinomu gamintoju modelius sąrašo apačioje (Audi A4, BMW 3, Citroen Xantia, Ford Mondeo, Honda Accord, Hyundai Sonata, Jaguar X-Type, Mazda 6, Mercedes Benz C, Nissan Primera, SAAB 9-3, Opel Vectra, Peugeot 406, Toyota Avensis, Volkswagen Passat, Volvo S60)?

Ar žinojote, kad Rover 75 keliasdešimt kartų laimėdavo prestižinius apdovanojimus, tarp jų ir “Metų automobilis”? Paskutinis “Best Ride Quality” apdovanojimas buvo suteiktas 2011 metais, praėjus 6 metams po gamybos nutraukimo. Tokiais pasiekimais galėtų girtis labai retas automobilis.

Kaip ir kiekvienas išskirtinis Anglų gamybos automobilis, šis kurinys reikalauja gilių žinių, praktinės patirties darbe būtent su juo. Mes pasistengsime aprašyti dažniausiai pasitaikančius gedimus ir i ką reikėtų atkreipti dėmesį prieš perkant, arba naudojant Rover 75.

  • Variklių gedimai dėl netinkamos priežiūros, nekokybiškų dalių, arba nepatyrusių specialistų požiūrio į darbo su šiais varikliais specifika.
  • Vandens susikaupimas tarp ugniasienės ir salono.
  • Vandens susikaupimas po grindų danga.
  • Saugos oro pagalviu (SRS) sistemos gedimai.
  • Automatines transmisijos gedimai dėl priežiūros darbų nebuvimo, arba netinkamo transmisinio tepalo naudojimo.

Apie dažniausiai pasitaikančius variklių gedimus yra parašyta kitose šio tinklapio polapiuose.

Naudojant Rover 75 būtina kartą į savaitę patikrinti, ar nesikaupia vanduo tarp ugniasienės ir salono. Kad tai atlikti reikia išimti kairįjį ventiliacijos dangtį ir pašviesti su prožektorium į apačią. Jei pastebėsite susikaupusį vandenį- tai reiškia, kad užsikimšo vandens drenažo kanalas. Kad jį išvalyti prireiks ardyti dešiniąją ventiliacijos dangčio pusę. Laiku nepastebėjus vandens susikaupimo tarp ugniasienės ir salono yra rizika pažeisti gyvybiškai svarbius elektroninius automobilio blokus.

Vandens susikaupimas po pagrindiniu kilimu dažniausiai susijęs su galiniu žibintu tarpinės susidėvėjimu. Lyjant lietui, dalis nubėgančio vandens per susidėvėjusią tarpinė patenka į bagažinę, po to į saloną, kur ir užsilaiko po kilimu. Kad išvengti pagrindinio kilimo išmontavimo ir džiovinimo, reikia atlikti profilaktinį darbą- išmontuoti galinius žibintus, plonu silikoninio hermetiko sluoksniu sutepti tarpinę iš abiejų pusių ir sumontuoti atgal.

Saugos oro pagalviu (SRS) sistemos gedimai turi kelias priežastys:

  • Šoninio smūgio daviklių gedimas dėl vandens patekimo po pagrindinę, kiliminę dangą (vandens patekimo po pagrindinę, kiliminę dangą priežastys aprašytos aukščiau).
  • Jungčių po priekinėmis sėdynėmis susidėvėjimas.
  • Pagrindinio SRS valdymo bloko gedimas vėl gi dėl drėgmės po pagrindiniu kilimu.

Esant šoninių daviklių arba SRS valdymo bloko gedimui, jie yra netaisomi, bet keičiami naujais. Taigi, dar kartą pabrėžiame, kad privaloma rūpintis automobilio sandarumu nuo drėgmės patekimo.

Sėdynių jungčių susidėvėjimo atveju jas būtina pakeisti naujomis, sandariomis. Labai gerai užsirekomendavo AMP gamintojo dviejų arba keturių kontaktų sandarios jungtys. Kartais, ypač prieš automobilio pardavimą senas jungtys tiesiog išvalo nuo patekusių nešvarumų, bet tai tik laikinas sprendimas.

Niekada neignoruokite prietaisų skydelyje degančios diagnostines SRS lemputės, nes vairuojant automobilį svarbiausia yra saugumas.

Rover 75 automobilyje yra sumontuota Jatco japonų firmos automatinė transmisija. Ji reikalauja aptarnavimo serviso kas 50.000 km arba 5 metus. Laiku atliekant servisą galima apsiriboti tik transmisinio tepalo keitimu. Transmisinio tepalo filtras keičiamas tik tada, kai transmisija yra ardoma atliekant pilną servisą. Ši transmisija, skirtingai nuo daugumos kitų populiarių gamintojų transmisijų, suteikia galimybę pakeisti visą esantį joje tepalo kiekį per vieną keitimą. Transmisinio tepalo keitimo procesas yra preciziškas, atliekamas su esančio transmisijoje tepalo temperatūros matavimu. Tepalas privalo būti Texaco N402 arba jo tiesioginis atitikmuo. Niekada nenaudokite jokio universalaus transmisinio tepalo.

Vaizdo įrašai apie Rover 75:

Rover 75 kėbulo spalvų kodus bei ju pavadinimus rasite ČIA.

Rover 75 automobilio apžvalgą 2000 metų Lietuvos spaudoje surasite paspausdami ČIA.

Rover 75 savininkų atsiliepimai:

https://www.vcars.co.uk/used-cars/reviews/rover/75/

http://www.honestjohn.co.uk/owner-reviews/rover/75-1999/

http://www.autotrader.co.uk/car-reviews/rover/75/efd74e14b55e73363e50b26f81ef13fc