Rover KV varikliai

Rover KV6 varikliai

Rover KV6 variklis

Apie Rover “KV” serijos variklius

Rover “KV6” šešių cilindrų serijos variklis, kaip keturių cilindrų “K” variklis reikalauja ypač didelės patirties darbe būtent su juo. Jis, kaip ir jo mažesnis keturių cilindrų brolis yra rankų darbo, gamykloje ji surinkinėjo ne automatai, bet zmonės.

Tačiau, “KV6” variklis yra visiškai nepanašus į “K” serijos variklius iš technologinės pusės. Šis šesių cilindrų agregatas su savimi atnešė daug naujovių. Tai pats lengviausias ir trumpiausias variklis savo klasėje. Jis gali pasigirti kintamą kuro įpurškimo bei uždegimo fazę prisitaikančią prie vairavimo stiliaus. Vidinė oro įsiurbimo kolektoriaus geometrija yra valdoma elektronikos.

Kaip ir kiekviena technologinė naujovė, jis turi ir trūkumų. Dažnai tai būna variklio galvučių tarpinių nesandarumas. Jei “K” serijos variklių pagrindinė bėda yra galvutės tarpinės gedimas, “KV6” serijos varikliuose galvučių tarpinių gedimai dažniausiai yra tik pasėkmė nepastebėtų kitų gedimų.

Pagrindiniai gedimai:

  • Variklio galvučių tarpinių nesandarumas;
  • Įsiurbimo kolektoriaus gedimas (kintamos geometrijos ortakių);
  • Termostato korpuso įtrūkimas;
  • Termostato plastikinių vamzdžių įtrūkimas;
  • Aušinimo skysčio siurblio nesandarumas;
  • Neteisingai pakeistas pagrindinis diržas.

Dažniausias gedimas yra variklio galvuių tarpinių nesandarumas dėl laiku nepastebėto termostato korpuso arba termostato plastikinių vamzdžių įtrūkimo. Įtrūkimo atveju variklio galvutės netenka aušinimo, dėl terminių apkrovų išsikraipo ir praranda kontaktą su tarpine ir variklio bloku. Aušinimo skysčio siurblio gedimo atveju rezultatas būna panašus. Dažnai susiduriama su nespecializuotų meistrų bandymu savarankiškai taisyti termostato kurpusus bei jo vamzdžius. Toks bandymas taisyti yra laikinas. Šios dalys privalo būti keičiamos naujomis- originaliomis.

Įsiurbimo kolektoriaus gedimas- jį galima diagnozuoti pagal triukšmą (traškėjimą), veikiant varikliui jo viršutinėje dalyje. Jis taip pat yra neremontuojamas, o tik keičiamas.

Pagrindinis diržas šiuose varikliuose keičiamas meistrų nesispecializuojančiuose darbe būtent su šiais varikliais dažniausiai keičiamas “iš akies”, nes nėra paskirstymo velenėlių padėties žymių, būdingų kitų markių automobiliams.

Dažniausių gedimų nuotraukos yra patalpintos “Nuotraukos” skiltyje.


Svarbi informacija:

Iki 2009m. šiems varikliams buvo gaminami jau sureguliuoti gamykloje pagrindinio paskirstymo diržo įtempimo guoliai. Net gi oficialiame KV6 serviso vadove buvo pažymėta, kad įtempimo guolis jau yra sureguliuotas ir jį reguliuoti draudžiama. Po 2009m. situacija pasikeitė ir įtempimo guoliai buvo pradėti gaminti be gamyklinio reguliavimo. Įtempimo fiksavimo varžtas priveržtas tik laikinai su 10nm jėga (vietoje 45nm). Absoliuti servisų dauguma to nežino, nes pasikeitus gaminimo procesui, jokio papildomo informacinio dokumento įtempimo guolio pakuotėje nėra. Gamintojo aprašymą apie pasikeitusią pagrindinio diržo įtempimo procedūrą galite peržiūrėti paspausdami ČIA.

Jeigu naudojate automobilį komplektuojamą su Rover KV6 varikliu (MG ZS, MG ZT, Rover 45 2.0, Rover 75 2.0, Rover 75 2.5 ir pan.), ir jam buvo atliekamas pagrindinio diržo ir jo įtempėjų servisas- didžiulė tikimybė, kad variklyje instaliuotas visiškai nesureguliuotas ir neužfiksuotas įtempimo guolis. Kritiškai svarbu įsitikinti ar ši procedūra atlikta pagal naujus reikalavimus, kitu atveju brangus viso variklio remontas arba keitimas yra neišvengiamas.


Patarimai:

  • Kv6 varikliui rekomenduojama profilaktiškai keisti termostatą su korpusu bei plastikiniais vamzdžiais kas 3 metus, kad išvengti netikėto gedimo.
  • Didžioji dalis taisomų Rover variklių yra taisomi dėl ne specialistų įsikišimo.
  • Taisant Rover variklius, būtina naudoti tik kokybiškas dalis.

Rover KV6 serijos variklių ir ju panaudojimo nuotraukos:

…bei vaizdo įrašai: